UA-107727865-1

Абоненти Kyivstar скаржаться на масове анулювання пакетів та якість інтернету.

14:20 10.02.2022

З першого лютого найбільший український мобільний оператор Kyivstar анулював частину пакетних послуг з додатковим інтернетом, що розлютило частину користувачів, які оплатили послугу та розраховували на неї. У "Київстарі" кажуть, що компенсують втрати.

У компанії пояснили це актулазіацією пакетних послуг. "1 лютого будуть анульовані пакетні послуги "Розваги" та "Пошук". Крім цього, телекомунікаційна компанія вирішила відмовитися від додаткових пакетів інтернету обсягом 250 - 7 000 МБ. Абоненти, що сплатили пакети інтернету на місяць наперед, зможуть отримати від мобільного оператора компенсацію. Для цього необхідно залишити заявку у Facebook-спільноті Kyivstar або зателефонувати за телефонним номером 466", - пишуть із цього приводу менеджери компанії. У соцмережах користувачі повідомляють і про проблеми з телефонним зв'язком. При спробі зателефонувати сервіс повідомляє, що на рахунку немає коштів, хоч вони є.

Анонс